Ticker

Advertisement

Responsive Advertisement

آخر! ایک ہفتہ کے لئے ایک بار پھر مصر کی سوئز نہر پر کبھی زبردست جہاز دیا گیا

 آخر! ایک ہفتہ کے لئے ایک بار پھر مصر کی سوئز نہر پر کبھی زبردست جہاز دیا گیا



ایک ہفتہ کے لئے مصر کی سوئز نہر پر پھنسے ہوئے وشال ایور دی گینگ جہاز نے آخر کار سرنگ کے آخر میں کچھ روشنی دیکھی۔ ایک ہفتہ کی مسلسل کوششوں اور دعا کے بعد ، ایور دیئے ہوئے جہاز ایک بار پھر تیرتا ہے۔ مصری اور بین الاقوامی نجات دہندہ ٹیم آخر کار پیر کے اوائل میں جہاز کو جزوی طور پر آزاد کرنے میں کامیاب ہوگئی اور لوگوں کو امید کی کرن دی۔

کھودنے والے 27،000 مکعب میٹر ریت کو نکالنے میں کامیاب ہوگئے تھے لیکن انجینئرز نے متنبہ کیا کہ ابھی بھی مسئلہ حل نہیں ہوا ہے کیوں کہ ابھی بھی رکاوٹ صاف نہیں ہوئی ہے۔ اس خبر کو مخاطب کرتے ہوئے ، کمپنی ، جس کی کمپنی کو سویز نہر کو آزاد کرنے کے لئے رکھا گیا تھا ، کے سی ای او ، بوسکالیس ، نے خطاب کرتے ہوئے کہا ، "بہت جلد خوش نہ ہو۔ اچھی خبر یہ ہے کہ سختی مفت ہے لیکن ہم نے اس کام کا سب سے آسان حصہ دیکھا ہے۔

جہاز کا اگلا اختتام ابھی بھی مصر کی سوئز نہر پر پھنس گیا ہے ، اور نجات دینے والی ٹیم بوجھ ہلکا کرنے کے لئے کنٹینروں کو اتارنے کی کوشش کر رہی ہے لیکن اس عمل میں ابھی بھی کم از کم دن لگیں گے۔

وشال ایور دیئے گئے جہاز کی لمبائی 1،312 فٹ (400 میٹر) ہے اور اس کا وزن 200،000 ٹن ہے۔ جہاز میں اس وقت 18،300 کنٹینرز ہیں اور اس میں مجموعی طور پر 20،000 کنٹینرز سنبھالنے کی صلاحیت ہے۔

جاپانی ملکیت والی ایور دیون عالمی سطح پر دسیوں اربوں ڈالر کی تجارت کررہی ہے۔ سوئز نہر کی رکاوٹ جو دنیا کا سب سے مصروف آبی گزرگاہ ہے ، ہر گھنٹے میں $ 40 ملین لاگت آتی ہے!



بلومبرگ کی ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ، "جب جہاز دوبارہ تیرتا ہے تو ، فوری طور پر یہ واضح نہیں ہوسکا کہ آبی گزرگاہ کو ٹریفک کے لئے کتنا جلد کھولا جائے گا ، یا 450 سے زیادہ جہازوں کے لاگجام کو صاف کرنے میں کتنا وقت درکار ہوگا۔ سوئیز کو جو اس کو اپنی اگلی منزل کے طور پر شناخت کرچکا ہے۔ "

اطلاعات میں کہا گیا ہے کہ اگر سویز نہر کو جلد آزاد نہیں کیا گیا تو پھر اس کا تیل مارکیٹ ، جہاز رانی اور کنٹینر کی قیمتوں پر شدید اثر پڑ سکتا ہے ، جو بالآخر روزمرہ سامان کی قیمتوں میں اضافے کا باعث بنے گا۔

Post a Comment

0 Comments