Ticker

Advertisement

Responsive Advertisement

توقع نہیں کی جاتی تھی کہ برازیلین انسان جس کے سر اوپر ہے نیچے 24 گھنٹے زندہ رہنے کی امید ہے

 توقع نہیں کی جاتی تھی کہ برازیلین انسان جس کے سر اوپر ہے نیچے 24 گھنٹے زندہ رہنے کی امید ہے



 آپ کو کبھی نہیں معلوم کہ تقدیر آپ کے پاس کیا ہے۔ برازیل کا ایک شخص جو سر کے ساتھ الٹا پیدا ہوا تھا اور اس سے پہلے 24 گھنٹے زندہ رہنے کی امید نہیں تھی اب وہ 44 سال کی ہے۔

برازیل کے اس شخص کا جس کا سر الٹا ہے اس کا نام کلاڈو وائرا ڈی اولیویرا ہے اور وہ شمال مشرقی برازیل کی ریاست بہیہ میں رہتا ہے۔ وہ آرتروگریپوس ملٹی پلیکس پیدائشی لڑ رہا ہے۔

اس حالت سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اس کی ٹانگوں کے پٹھوں کا خاتمہ ہے ، اس کے بازو اس کے سینے سے لگتے ہیں اور اس کا سر الٹا ہے۔




اگرچہ ماہرین نے سوچا کہ وہ پہلے 24 گھنٹوں میں نہیں گزاریں گے ، لیکن کلاڈینہو (جیسا کہ وہ ساتھیوں کے نام سے جانا جاتا ہے) ایک متاثر کن زبان میں تبدیل ہونا چاہتا ہے۔

برازیل کے آدمی نے اپنی معذوریوں کو اسے اپنی پسند کی چیزوں سے روکنے نہیں دیا۔ لیکن وبائی بیماری کی وجہ سے اسے سب کچھ روکنا پڑا۔

انہوں نے برازیل کی نیوز سائٹ جی ون کے ساتھ اشتراک کیا: "مجھے کبھی بھی [مشکلات] نہیں آئیں ، میری زندگی معمول کی بات ہے۔ میں مکمل طور پر قرنطین میں ہوں کیونکہ یہ کوویڈ بہت جارحانہ ہے ، یہ مہلک ہے ، لہذا ہم خوفزدہ ہیں۔ اے خدا ، مجھے اس بدنما بیماری سے بچا۔

"میں دو بار محتاط ہوں ، میں ایک سال سے الگ تھلگ رہا ہوں اور میں صرف اس طرح کی چیزوں کو ترتیب دینے کے لئے گھر سے نکلتا ہوں ، جیسے بینکنگ۔"

کلاڈنہو نے مستقل طور پر اس بات کی یقین دہانی کرائی ہے کہ اس کی حالت نے اسے کم نہیں رکھا۔ درحقیقت ، سات سال کی عمر سے ہی ، انھیں ہر دوسری گنتی کرنے کا عزم کیا گیا تھا۔ انہوں نے یہ معلوم کیا کہ نوجوان میں اپنی ماں کے ساتھ گھر میں کیسے پڑھنا لکھنا ہے۔

اگرچہ اس کی حیثیت سے حالات زیادہ پریشانی کا باعث بن سکتے ہیں ، برازیل کے آدمی کو دیکھنے ، سانس لینے ، کھانے ، یا پینے میں کبھی بھی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔



یہ متاثر کن انسان جس کے پہلے 24 گھنٹے زندہ رہنے کی توقع نہیں تھی اس نے ڈی وی ڈی کا آغاز کیا ہے ، خود نوشت سوانح لکھا ہے ، اور وہ سن 2000 کے بعد سے تقاریر بھی کر رہا ہے۔

لیکن جاری وبائی بیماری کی وجہ سے انہیں اپنی تقریریں روکنا پڑی۔

لیکن ، عالمی وبائی مرض میں اضافے کے بعد ، کلاڈینہو کو اپنی تقریر کو روکنا پڑا۔

اس نے اشاعت کے ساتھ اشتراک کیا: "مجھے اس کی بہت کمی آ رہی ہے۔ میں نے 28 اپریل کو شیڈول ہونے والی ریاست ، پیرنمبوکو کی میونسپلٹی بیزررا میں تقریر کی ہے۔ اگر وبائی مرض کم ہوجائے تو ہم آگے بڑھیں گے۔

کلودینھو وبائی مرض میں آسانی کے بعد کام پر واپس آنا چاہتے ہیں۔ وہ ایک مسیحی تعلیمی تدابیر کے ساتھ کام کرتا ہے جسے ’ایلگرا ٹی‘ کہا جاتا ہے ، جو کمزور بچوں کی مدد کرتا ہے۔

برازیل کے ایک شخص نے ہمسایہ میڈیا کو بتایا: "میں اپنی گفتگو ایک بار پھر دینا چاہتا ہوں اور کئی سال زندہ رہنا چاہتا ہوں۔"

Post a Comment

0 Comments