Ticker

Advertisement

Responsive Advertisement

موٹے ماں کو 3 سال سے بھی کم عرصے میں دماغی سرجری کروانے کے لئے 325 پونڈ کھو دینا پڑا

 موٹے ماں کو 3 سال سے بھی کم عرصے میں دماغی سرجری کروانے کے لئے 325 پونڈ کھو دینا پڑا





ایک 36 سالہ اوبیسی ماں ، جسے دماغی سرجری سے گزرنے کے لئے تین سال سے بھی کم عرصے میں 325 پونڈ کھونے پر مجبور کیا گیا تھا۔ اس عورت کا وزن اس سے پہلے 500 پونڈ تھا اور اس حالت میں ، ڈاکٹروں کے مطابق دماغی سرجری کرنا ناممکن تھا۔ وہ ایک موٹے ماں ہونے کی جدوجہد میں بھی شریک ہیں اور اسے اپنی زندگی میں ہر طرح کی دھونس اور جسمانی شرمناک صورتحال سے گزرنا پڑا ہے۔

گھر میں رہنے والی 36 سالہ والدہ ، ایولین مورالس لا گرینج کا تعلق جورڈنٹن ، ٹیکساس سے ہے۔ اس کی ایک 13 سالہ بیٹی ربیکا ہے ، جو 2007 میں پیدا ہوئی تھی۔ ایولن بچپن سے ہی ہمیشہ سے زیادہ وزن میں تھی اور 2009 میں اسے ہائپوٹائیڈائڈیزم کی تشخیص ہوئی جس کی وجہ سے اس کا وزن کم کرنا ناممکن ہوگیا۔




وہ اپنی جدوجہد کو یہ کہتے ہوئے بیان کرتی ہیں کہ ، "میں ہمیشہ ہیویسٹیٹ رہا تھا ، لیکن 2007 میں میری بیٹی کی پیدائش تک ایسا نہیں ہوا تھا کہ میں نے تیزی سے وزن بڑھانا شروع کیا تھا۔ اس کے بعد مجھے ہائپوٹائیڈرایڈیزم کی تشخیص ہوئی جس نے اسے بہت خراب کردیا۔ میں نے کبھی بھی اس بات پر توجہ دینے کے بارے میں نہیں سوچا تھا کہ میں کیا کھا رہا ہوں یا کیا پی رہا ہوں۔ میں اکیلی ماں تھی لہذا کام کرتے اور اسکول جاتے وقت زندگی مجھ سے دور ہوگئی۔


تھوڑی دیر بعد میں ہائی بلڈ پریشر ، ہائی کولیسٹرول اور ذیابیطس کا علاج کروا رہا تھا۔ میں نے افسردگی اور اضطراب کا بھی بہت سامنا کیا لہذا میں سکون حاصل کرنے کے ل eat کھانے پر دباؤ ڈالوں گا۔

اس کے بعد ایولن ہمیں یہ محسوس کرنے کے تجربے سے گزرتی ہے کہ اس کے سر میں کچھ غلط ہے اور اسے فوری طور پر طبی امداد کی ضرورت ہے ، “فروری 2017 میں میں اپنی بیٹی اور سوتیلی کے ساتھ گھر میں اکیلی تھی جب مجھے لگا جیسے مجھے بیس بال کے بل سے سر میں ٹکر لگی ہے۔ . میں نے اپنا نقطہ نظر اور اپنے پیالوں کا کنٹرول کھو دیا اور مجھے اپنی بیٹی کو ایمبولینس طلب کرنا پڑی۔ ٹیسٹ کے بعد ٹیسٹ کروانے کے بعد ، آخر میں مجھے چیاری خرابی کی تشخیص ہوئی۔




میں ، بہت سے دوسرے لوگوں کی طرح ، اس عارضے کے ساتھ پیدا ہوا تھا لیکن اس کی علامت کبھی نہیں تھی جب تک کہ ایک دن اس کو متحرک نہیں کیا گیا۔ میرے لئے طویل عرصے تک کھڑے رہنا مشکل ہے اور اچھے دن میں بیس پاؤنڈ سے زیادہ بھاری کوئی چیز نہیں اٹھا سکتا۔ خاص طور پر دن کے وقت میرا وژن خراب ہوتا ہے اور میں بھی مہاسوں کا شکار ہوں۔

چیاری کی خرابی کی تشخیص کے بعد ، انھیں بتایا گیا کہ انہیں علاج کے ل brain دماغی سرجری کرنی پڑے گی۔ تاہم ، علاج سے حالت سے مکمل صحت یابی کی ضمانت نہیں دی جاتی ہے لیکن اس پر غور کرنے کا بہترین آپشن تھا۔ اس کے ل she ​​اسے 325 پونڈ وزن کم کرنا پڑا کیونکہ موجودہ وزن کے ساتھ اسے انجام دینے میں بہت زیادہ خطرہ تھا۔



"درد کو ختم کرنے کے ل I ، مجھے دماغ کی کٹاؤ کی سرجری کے بارے میں بتایا گیا ، لیکن نیورو سرجن نے کہا کہ مجھے اس کے ل two دو سو پاؤنڈ وزن کم کرنا پڑے گا۔" ایولین کہتے ہیں۔


ایک صحت مند عورت کے لئے 325 ایل بی ایس ہونے کے بعد اوبیزی ماں بننے سے لے کر سفر کرنا یقینا difficult ایولن کے لئے مشکل تھا لیکن آخر میں یہ بہت فائدہ مند بھی تھا اور مجھے امید ہے کہ ہم سب اس سے کچھ الہام حاصل کرسکیں گے۔
صفحہ بندی

Post a Comment

0 Comments