Ticker

Advertisement

Responsive Advertisement

سیٹ اپ پیڈ کا جائزہ - کیا آپ کو اس منیٹائزیشن پلیٹ فارم کے لیے ایڈسینس چھوڑ دینا چاہیے؟Setupad Review – Should You Ditch AdSense For This Monetization Platform?

 



کیا آپ کو اس منیٹائزیشن پلیٹ فارم کے لیے ایڈسینس چھوڑ دینا چاہیے۔


سیٹ اپ پیڈ کتنا اچھا ہے؟


کیا آپ کو AdSense کے بجائے اسے استعمال کرنا چاہیے؟
کیا آپ سیٹ اپ پیڈ استعمال کرنے کے بھی اہل ہیں؟

ٹھیک ہے، یہ وہ سوالات ہیں جن کا جواب میں سیٹ اپڈ کے اس تفصیلی جائزے میں دوں گا۔

ماضی میں، میں نے چند بار سیٹ اپ پیڈ کا تذکرہ کیا ہے اور بہت سارے ShoutMeLoud قارئین نے اس اشتہاری نیٹ ورک کا استعمال کیا ہے اور بے حد جائزے دیے ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ یہ ان لوگوں کے لیے اچھا وقت ہے جن کے ایک ماہ میں 75K سے زیادہ صارفین ہیں اسی ٹریفک سے زیادہ آمدنی حاصل کرنے کے لیے سیٹ اپڈ جیسا کچھ آزمانے کا۔ اگرچہ سیٹ اپڈ ایک پریمیم منیٹائزیشن پلیٹ فارم ہے جو 100k+ صارفین/ماہ کے ساتھ صارفین کو تفریح فراہم کرتا ہے، لیکن اگر آپ کی ویب پراپرٹی کی صلاحیت ہے، تو آپ کم ٹریفک کے باوجود ہمیشہ درخواست دے سکتے ہیں۔

اگر آپ کے پاس ٹریفک کم ہے اور آپ سیٹ اپ پیڈ کے لیے اہل نہیں ہیں، تو آپ نئے آنے والوں کے لیے کم ٹریفک والے اشتہاری نیٹ ورکس میں سے ایک استعمال کر سکتے ہیں۔

اب، آئیے اس جائزے کے ساتھ سیٹ اپ پیڈ کے بارے میں سب کچھ سمجھتے ہیں…

سیٹ اپ پیڈ کیا ہے اور یہ AdSense سے بہتر کیوں ہے؟


سیٹ اپ پیڈ مواد کے تخلیق کاروں کے لیے ایک منیٹائزیشن پلیٹ فارم ہے جو پروگرامی اشتہارات دکھا کر اپنی اشتھاراتی آمدنی کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

Setupad پبلشر کی اشتھاراتی انوینٹری کو 15 سے زیادہ سپلائی سائڈ پلیٹ فارمز کے ساتھ مربوط کرنے کے لیے ہیڈر بِڈنگ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا ہے، بشمول Google۔

آئیے ہم آپ کو ایک مثال دیتے ہیں کہ آپ، بطور ناشر، ہیڈر بِڈنگ سے کیسے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

مثال

اگر آپ ویب سائٹ منیٹائزیشن کے لیے گوگل ایڈسینس استعمال کرتے ہیں، تو صرف ایک خریدار ہے – گوگل۔ تاہم، اگر آپ منیٹائزیشن پلیٹ فارم کا انتخاب کرتے ہیں، جیسا کہ سیٹ اپڈ، تو وہاں زیادہ خریدار ہیں، بشمول گوگل ایڈ ایکسچینج (اشتہارات کی انوینٹری خریدنے کے لیے سب سے زیادہ ادائیگی کرنے والے پریمیم ایڈ ایکسچینجز میں سے ایک)۔

چونکہ خریداروں کے درمیان مقابلہ بڑھتا ہے، اس لیے زیادہ قیمتیں یا CPMs ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ Google دوسروں کے ساتھ مقابلہ کرتے ہوئے زیادہ ادائیگی کرنے پر "مجبور" ہے، آخر کار آپ کی اشتہاری آمدنی کو زیادہ سے زیادہ تک بڑھاتا ہے۔


Post a Comment

0 Comments